tirsdag, januar 31, 2006

Glamorøs start på uka

Dette var en mandag helt utenom det vanlige - sånn mandager BURDE være! Startet dagen med å trene, deretter business-lunch på Ekebergrestauranten. Så på jobb for å jobbe litt, og prikken over i'en til slutt: Lukket kammerkonsert med Andsnes m.fl. i Marmorhallen med vin, ost og ymse tapas. Sistnevnte var i forbindelse med presentasjonen av programmet til årets Kammermusikkfest i Risør, som i stor grad er preget av Mozart i år som i fjor. Jeg holdt glamouren på et "less is more"-nivå, med rosa pashmina og sorte klær, mens de fleste andre damer stilte i elegante drakter.

Til alle arrangører av lignende happenings: Keep it coming! Jeg er klar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå vilken underbar dag! Precis så där vill jag ha det. Jag tycker ju om att jobba, så jag kan tänka mig att göra det ett par timmar om dagen. Men det får inte gå ut över min träning, god mat och lyxiga mingel-tillfällen. Vem skall jag gifta mig med för att få ett så glamouröst liv, varje dag?

Bra gjort, Glam-bibliotekarien, du är en förebild för oss alla!

Populære innlegg