fredag, juli 21, 2006

Glamorøs julifredag


Nå er det lenge siden det har vært en ordinær glamorøs fredag - fire uker, faktisk. For én uke siden satt jeg i et fly i 35 varmegrader uten airconditioning og følte meg ikke spesielt glam. For to uker siden vandret jeg rundt i Firenze og tenkte egentlig mer på renessansens glamour enn min egen. For tre uker siden var jeg glammere enn noensinne. Og i dag er vi back on track med glamorøs fredag!

Antrekk: Svart skjortekjole med belte, og svarte høye hæler
Makeup: Chanel-leppestift, blant annet
Parfyme: Coco Chanel
Smykker: Giftering, Tiffany's-forlovelsesring, morgengaveøredobber og matchende bursdagsgave-halssmykke
Planer for dagen: Katalogisere litt kanskje... Lengter til Pascal, kanskje får jeg med meg noen dit. Middag i aften, kanskje et kveldsbad i fjorden først.

Sola skinner og det spås en knallvarm dag. Ha det fint alle sammen!

Ingen kommentarer:

Populære innlegg