fredag, januar 19, 2007

Finn stilen: Winter wonderland


Et par dager med hvitt vinterlandskap inspirerte meg til å lage et litt mer vinterlig antrekk. En parkas er fint å ha når det blåser, denne er fra H&M. Støvler fra Frye er varme og gode, og skjørtet fra Miu Miu har detaljer som matcher cardiganen fra Catherine Malandrino. Innom kan man ha en liten bluse fra Moschino. Votter fra Accessorize, ørevarmere med Swarovskikrystaller (!) fra William Sharp, veske fra Fossil - og en god og varmende krydderparfyme; Comme des Garcons Incense Avignon.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har du Avignon? Jeg har Ouarzazate på begge håndleddene nå, og må til stadighet snuse på. :)

Glamourbibliotekaren sa...

Jepp, jeg har Avignon. Kjøpte den i Paris i høst etter å siklet på den i over et år. Kjenner ingen andre som har den; tror den er for tung for de fleste. Fint for meg! :)

Anonym sa...

Jeg elsker tyngre parfymer (til en viss grense). Må sannelig teste ut Avignon og, Comme des Garcons`dufter er bare helt fantastiske. :)

Glamourbibliotekaren sa...

Da burde du heller teste Kyoto og Zagorsk!

Populære innlegg