onsdag, mai 16, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Neglelakk


Hei Glambib!
I forbindelse med at neglene mine nylig bestemte seg for å bli harde nok til at jeg kan la dem gro litt (de har bestandig vært veldig myke), har jeg oppdaget neglelakk. Fordi jeg er en nybegynner, trenger jeg neglelakk som ikke er altfor dyr, og som er lett å legge. Har du noen tips?
Vennlig hilsen En hard negl


Hei!
Jeg vil anbefale Nivea sine neglelakker, gjerne de med bambusekstrakt. Husker ikke helt hva de koster, men i allefall ikke over 100 kroner. Noen av Maybelline-lakkene er også fine og praktiske. Jeg mener å huske at jeg likte Revlon sine en gang i tiden, men jeg er litt usikker på pris. Og Isadora kan være verdt å sjekke ut. Kvaliteten varierer ofte litt innenfor merkene også har jeg inntrykk av - f.eks. kan metalliske lakker sitte bedre enn "matte". Uansett kan det være smart å bruke under- og overlakk, både for å beskytte neglene og for å bevare fargen lenger. Også kan du jo avansere til dyrere merker som Essie, Chanel og Dior når du føler du har fått dreisen på det.

Lykke til!
mvh
Glamourbibliotekaren.

Populære innlegg