fredag, februar 13, 2009

Slik kan man få helgefølelsen i gang:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å, nå ble jeg glad!det
fikk virkelig min helgefølelse
igang og det vekket noen gode minner.
EWF er yndlingsbandet til kjæresten og for nesten nøyaktig 1 år siden var
vi så heldige å få se dem live på Filippinene, eller det som er igjen av bandet. Uansett, de kan virkelig svinge ennå, både sangmessig og med
dansefoten. Gøy å se at du og liker dem.
Jeg har fulgt med på bloggen din lenge, men aldri kommentert før.
Dine faste fredagsinnlegg hjelper alltid på helgefølelsen.
Ha en kjempefin helg!
Hilsen Lise=)

Glamourbibliotekaren sa...

Åja, jeg elsker EWF! Deres greatest hits var en av de aller første kassettene (!) jeg kjøpte da jeg var liten. Jeg angrer fremdeles for at jeg ikke var på Nobelkonserten i 2007 da de spilte der - det svingte virkelig! Synd at den ene vokalisten er så syk at han ikke kan være med lenger (han har Parkinson tror jeg). Takk for hyggelige ord! :)

Alt godt sa...

Strålande! Den vokalen gir meg hærli-følelsen med ein gong. Svupp, tilbake til seint syttital på eit mikrosekund. Det er visst det limbiske systemet har eg høyrt, dette kjenslesenteret i hjernen som reagerer heilt intuitivt på lyd, lukt og andre opplevingar, og bringer fram kjensler frå ei anna tid.

Populære innlegg