torsdag, september 10, 2009

Aimez-vous Brahms?


Til glede for alle som har tid til å se på film en torsdags ettermiddag, enten de er rammet av høstforkjølelsen eller bare har fri: Tv2 Filmkanalen sender "Goodbye again" med Ingrid Bergman, Yves Montand og Anthony Perkins i dag kl. 16.30 (og sikkert flere ganger i dagene som kommer, de går som regel både tre og fire ganger).

Jeg har hatt lyst til å se denne siden jeg leste boka av Francoise Sagan for et par år siden, så jeg kommer til å sitte klistret til skjermen. (Og ja, jeg er rammet av høstforkjølelsen.)

4 kommentarer:

Katrine sa...

Og senere på kvelden på samme kanal kommer Reality Bites, en film jeg alltid har vært svak for.
For meg fungerer den litt som forlengelsen av the Breakfast Club og de filmene, med den forskjell at the Brat Pack var litt eldre enn meg, mens jeg var helt jevnaldrende med Reality Bites-karakterene.

koristen sa...

God bedring og god film :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Katrine: Ja, en slags grunge-bratpack! Må tivoe den.

Koristen: Takk!

fashionfrua sa...

Hvis du, som jeg, liker Ingrid Bergman - anbefaler jeg å lese biografien hennes. Den kan sees på som et forsvarsskrift, men gir et interessant blikk inn i livet hennes.

Populære innlegg