Kva meiner du om lukte-/duftlys? Eg har hatt ei forestilling om at dette er kvalmande greier, men no er eg ikkje så sikker lenger. Nokre særskilte butikkar/merker du anbefaler? Eg famlar i mørke her...
Heaven Scent i Jacob Aallsgate har begge, ellers har f.eks. Konzept HP på Frogner Diptyque. Det finnes mange andre merker som er fine også - Kvist i Neuberggata har flere, husker ikke hva de heter.
9 kommentarer:
Stemingsfullt!
Det er det fine med høsten; levende lys, pledd, tekopp, og gjerne en god bok attåt :)
Det er absolutt bedre å tenne et lys enn å forbanne mørket. ;-)
Ja, man kan velge å se det slik: Endelig stearinlyssesong igjen :)
Og kamin-sesong! Hadde bare ikke alle vedkubbene våre vært 5 cm for lange til å få plass inni kaminen... haha
Kva meiner du om lukte-/duftlys? Eg har hatt ei forestilling om at dette er kvalmande greier, men no er eg ikkje så sikker lenger. Nokre særskilte butikkar/merker du anbefaler? Eg famlar i mørke her...
Kommer helt an på. Jeg har av erfaring kommet fram til at pris og kvalitet henger sammen. Mizensir og Diptyque er mine yndlingsmerker.
kven fører desse merka - Mizenir og Diptygue? Kjeder eller litt vilkårleg?
Heaven Scent i Jacob Aallsgate har begge, ellers har f.eks. Konzept HP på Frogner Diptyque. Det finnes mange andre merker som er fine også - Kvist i Neuberggata har flere, husker ikke hva de heter.
Legg inn en kommentar