torsdag, juni 24, 2010

Den årlige


Ah, jeg glemte jo rent å legge ut den årlige "i dag er det ... år siden han fridde til meg"-posten i går. Selveste sankthansaften er dagen for det som da egentlig blir en forlovelse, og det var en helt tilfeldig dato - jeg tror ikke engang vi visste hvilken dag det var der vi svevde rundt på Manhattan i ukesvis. Men det er en fin dag å feire; romantisk og overraskende frieri på sankthansaften; og det betyr også at det snart er bryllupsdag! Obs! Selv om jeg glemte å legge ut posten, glemte jeg selvfølgelig ikke dagen.

I allefall, klikk her for reprise.


2 kommentarer:

Ulla sa...

Leste reprisen!
Nydelig :) Et godt og ekte frieri som får en til å få tårer i øynene og gåsehud på armene.

Ta vare på hverandre :)

Glamourbibliotekaren sa...

Absolutt! Han er stadig like fin :)

Populære innlegg