lørdag, august 20, 2011

Skumring

Sånn ser det ut i hagen sent om kvelden. Girlanderen går på solenergi og samler sol hele dagen, og vips, når det blir skumring, så blir det så fint med de små lysende rislampene. Morelltreet er virkelig noe for seg selv, uansett sesong og årstid.

Jammen har det vært en deilig dag! Jeg har tilbrakt store deler av den i en fluktstol med en passende sommerbok, P.A. Fogelströms "Sommeren med Monika", og føler meg som Allan Edwall (i en hvilken som helst filmrolle bortsett fra i Ronja Røverdatter) hver gang jeg dytter hatten bakover på hodet.

5 kommentarer:

Jonas Lie sa...

Haha! Du verden, tenk om du hadde følt deg som Skalle-Per hver gang du dro hatten bakover! :D

Glamourbibliotekaren sa...

Da burde jeg byttet tupé-lim isåfall, for det jeg hadde, ville åpenbart ikke ha funket! Haha.

Anonym sa...

Utrolig fin bok........ .mette

Glamourbibliotekaren sa...

Ja, fin! Og litt trist.

Kirsti sa...

Herlig beskrivelse av perfekt sensommerdag. Ekstra god lesning for oss i Nord-Trøndelag siden det har bøtta ned her.

Jeg trenger en virkelighetsfluktstol!;P

Fortsatt god helg!

Populære innlegg