Cora Sandel, bildet er fra Nasjonalbibliotekets arkiv. Hatten er som en gammeldags hårføner! Respekt.
3 kommentarer:
Anonym
sa...
Synd at hattemakere omtrent ikke finnes mer, ville likt å ha slike fjonge hatter! Cora Sandel var en stor forfatter, og melankolsk vakker... Levde trolig en tøff tilværelse for å bli anerkjent som kunstner i si tid. Ja: Respekt. Hilsen Rufsetufsa
Fint med en hatt å gjemme seg bort i, og samtidig synes - det kunne jeg også tenkt meg av og til! (på møter f.eks., så kan man sitte der inne og drømme seg bort eller observere i fred). :-)
Stine A: God idé! Hatt på møte som man kunne gjemme seg i.. men i hvilken grad gjemmer man seg i når man har på en hatt som ruver over alle de andre? Må tenke litt mer på den der før jeg går til en modist.
3 kommentarer:
Synd at hattemakere omtrent ikke finnes mer, ville likt å ha slike fjonge hatter! Cora Sandel var en stor forfatter, og melankolsk vakker... Levde trolig en tøff tilværelse for å bli anerkjent som kunstner i si tid. Ja: Respekt. Hilsen Rufsetufsa
Fint med en hatt å gjemme seg bort i, og samtidig synes - det kunne jeg også tenkt meg av og til! (på møter f.eks., så kan man sitte der inne og drømme seg bort eller observere i fred). :-)
Rufsetufsa: Ja, stor forfatter, virkelig!
Stine A: God idé! Hatt på møte som man kunne gjemme seg i.. men i hvilken grad gjemmer man seg i når man har på en hatt som ruver over alle de andre? Må tenke litt mer på den der før jeg går til en modist.
Legg inn en kommentar