Jeg har kastet meg over bøkene jeg fikk julen 1997. "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" av Jan Wiese - veldig fin å lese mens man er i Italia, særlig hvis man er kunsthistorie-interessert - og "Hundre års ensomhet" av Gabriel Garcia Marquez. Bedre sent enn aldri.
Og ellers går det i New York Magazine, Living Etc. - og det eneste motebladet som passerer glamourbibliotekar-kontrollen for tiden: Vogue (UK edition).





